Just The Way I'm

Just The Way I'm

Thursday 8 March 2012

TIADA SESALAN MECINTAIMU SYG !!!

Lihat lant biru
aku merinduimu
lihatlah diriku
yang tidak bisa melupakanmu
mungkinkah aku ada dihatimu
wahai sayangku


Pada diriku
aku beruntung mengenalimu
menyayangimu sepenuh hatiku
tiada sesalan aku mencintaimu


Mungkin rasa ini tiada pada mu
dan mungkin telah kau berikan pada insan lain
tapi percayalah aku tidak kecewa
malah aku gembira melihat dan mendengar kebahagiaanmu


Malah
aku terus berdoa
moga kasihmu bersamanya berpanjangan
dan ikatan suci akan menyusulimu


Akan aku hadiahkan dikau
tangisan air mata bahagia
luahan luka yang sempurna
mengiringi ke pintu perpisahan kita nanti


Andai satu hari nanti kau erpaling
dan aku muncul diingatanmu
jangan pernah kau menaggis
kerana AKU TIDAK PERNAH MENYESAL MENCINTAI....


AKU MASIH MENCINTAIMU SAYANG.....................

No comments:

Post a Comment