Just The Way I'm

Just The Way I'm

Thursday 8 March 2012

adakah aku PUTUS CINTA !!!

Aku menanggis bukan kerana aku memerlukanmu,bukan kerana aku mahu kembali padaku tetapi kerana aku akhirnya menyedari belajar untuk melepaskan kau pergi.Aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar-benar percaya bahawa aku boleh hidup tanpa mu,aku akhirnnya dapat menerima trajedi cinta kita,kemudian kau tersenyum padaku dan itu merosakkan segala-galanya aku tewas sekali lagi dan JATUH CINTA SEKALI LAGI PADAMU...

Soal hati tiada undang-undang apatahh lagi paksaan,tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri daripada putus cinta.Cinta sejati ialah apabila kita mampu tersenyum sambil mendokan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi.

Orang yang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata,soal cinta yang tidak berbalas itu bagikan layang-layang putus talinya.Sejuh dan sedaam pun cinta kita terhadap orang itu,kalau ia tidak terbalas untuk mengakhirinya dengan senyuman.

Cinta tidak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama cinta.Mengahwini orang yang lebih mencinntai kita daripada kkita mencintai diri orang lain itu lebih baik daripada kita kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orng lain.

Melupakan seseorang yang disayangi amat sukar,cinta akan bersama waktu apabila waktu itu mati,maka matilah cinta itu.Jika kita mencintai seseorang kita akan sentiasa memulakannya walaupun dia tidak berada di sisi kita..

p/s:CINTAILAH MAHA MENCINTAI.....

No comments:

Post a Comment