Just The Way I'm

Just The Way I'm

Thursday 22 December 2011

puisi buat Kekasih

Disini aku tercari-cari
Tercari-cari siapakah diriku ini
Diriku ini senantiasa sepi
Sepi dengan si pujangga hati

Hati yang kini didamba derita
Derita yang tidak terkira
Disitu aku memujanya
Memuja dikala kerinduan

Kerinduan yang teramat ku dahagakan
Dahaga kasih yang kian jauh
Jauhnya diri ini tidak tergambar
Tergambar dek kelayuan cintamu

Mengapa aku masih lagi disini?
Mengapa aku masih lagi disitu?
Mengertilah sayang dirimu diriku memerlukan
Janganlah terlalu ego untuk  menyatakan

Menyatakan kau juga mencintaiku
Mencintaiku sepenuh hatimu
Hatiku adalah milikmu
Milik kita bersama

Dengar kata hatiku
Dengar kata hatimu
Bila hati kita bersatu
X da apa yg menghalang cinta kita

Aku mencintai mu...

No comments:

Post a Comment